35haftam bitcek pazartesi 36 haftama baslicam ❤️🙏 nefes darlığı başladı ❤️ başka sorunum yok şükür kilosunu bilmiyorum acıkcSi benm için önemli degl çünkü septomlari iyi olduktan snra kilosunu kendi ayarlıyor bebek ❤️🙏sorun yok yani ben bu kafada düşünüyorum 😇 zyaf olsun kililo olsun semptomları gelişsin yeterli diye düşünüyorum ikinci hamilelik ilki zorunlu sezeryan iki gün normal doğum için beklendikten snra devlet hastanesinde acilen sezeryan alındım suan oğlum 2yas 8 aylık 😇🙏8aylik hamileyim 35 hatam bitti 36 baslicaz pazartesi nasıpse sezryan olcam sadece tek korkum soğuk sevmiyorum amilaythane buz gibi oluyor ondan urkuyorum iğne yada sonda açıtmiyor zaten 😁😁soğuk korkusu var şuan bile ev sobalı üstüm üç katli donuyorum küçüklükten beri sıcak çok sevrrim de 😁😁😁