Zeynepahmett merhaba. Bende ikiz bebeklerimi bekliyorum 🙂 bu konuda uzun süre bizde çok kararsız kaldık. Çevremdeki herkes en uygun tarzin park beşik olduğunu söylüyor. Bende once iki küçük beşik almayi düşünüyordum yatak odasına yanıma. Fakat bebekler biraz hareketlenip ayaklaninca o besiklerin küçük kalacağı söyleniyor tehlikeli falan diyorlar . Biz iki tane park beşik almakta karar kıldık. Ikisini de bir müddet yatak odama koyacağım. Ayıracağım zaman odalarına koyacağım. Zaten park beşiğin içi kocaman ve çok güvenli oluyor 3 , 4 yaşına kadar rahat rahat yatarlar.