Nese_bas Gozdeeb bacak arasını görmüşmüydü doktorun boş mu demişti de sonradan erkek çıktı 🥰 bana da bacak arası boş kız dedi ama 14. Hafta da şimdi belki degişirmi DİE düşünüyorum okuyunca
Anneyim_ben1 Nese_bas banada 15. haftda kız dedi şimdi 18 hafta olduk. Daha doktora gitmedim ama aklımda hep acabalar var. Cinsiyet oluşumu sonralardan da değişikliğe sebep oluyor sanırım
Anneyim_ben1 Gozdeeb net mi konuşmuştu peki 16. haftada kız derken? sonrasında size nasıl açıklama yaptı nasıl oluyormuş bu değişim?