Arzu1994 Gozdeeb 21 haftaya kadar canım kız olarak biliyordun detaylıda mı kesinleşti . Bide tek bir doktor mu kız dedi yksa başka doktorlarada gittin mi
T_nisaa Eylul_melek en geç 2 haftaya netleşir biraz bekleyin hakkınızda hayırlısı rabbim iki meyveden de tattırsın ♥️
Gozdeeb Arzu1994 aynen 21 e kadar kendi dr um kiz dedi %100. Detayli icin baska dr a gonderiyor dr um. O soyledi erkek doye😊
Arzu1994 Gozdeeb bende de öyle bir durum varda ayrıntılıda bile göstermedi 🤔doktor yine net bişey diyemedi . Hamileliğin nasıl geçiyor 🙈bir böyle karşılaştırma yapayım
Gozdeeb Arzu1994 14 aylik kizim var zorlaniyorum. Afedersin inanil derecede gazim var midem yaniyor. Csbuk yoruluyorum ve surekli uyumak istiyorum. Bunlar disinda iyiyim🤣
Gozdeeb Emel-123 olabilir canim banada 16 da kiz dedi 21 de erkek cikti. Bisiler alicaksan detayli ultrasonu bekle derim
Emel-123 Gozdeeb evet haklısın 2 tane melek kızım var bir tanede oğlum olsun isterim hayırlısı inşallah 🙏❤️
Eylul_melek Gozdeeb gaz sancısı çok kötü ya ben 15 inci haftaya giricem hala o sorun devam ediyor. Doktora danıştım geçen hafta nasıl geçer diye, çaresi yok dedi😭
Gozdeeb Eylul_melek bana sicak su ile dus al dedi. Yapiyorum ama oluyor yinede. Corap giyiyom ustune terlik yaniyor ayaklarim cikariyom sonrasi malum gaz🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️
Senaylcf İnşallah sağlıklı doğar 🥰💚 ama 12. Hafta doktora gittiğimde daha cinsiyet oluşmamış dedi bana :) biraz daha beklemek gerekiyor dedi :) Allah herkese sağlıklı çocuk nasip etsin inşallah💚
Saadetzeyno Eylul_melek her ihtimalle karsi 16 haftadan küçük tahminlerde bazen yanilma oluyo canm en net detayli da ogrenirsin