Esra2580 Sarisin_annee benimde dün 158 çıktı kalp doktoruna gittim heycan yaptım EKG çekilirken 158 görünce iyice panik yaptım doktor ritim bozukluğu falan yok normal dedi holter takıldı normal çıktı
Mom092 Girlpowerbabe aynen benm nabzimda cok hizli atıyor hatta ebem bile demisti nerdeyse bebekle ayni hizda atiyor dye 🙄