Girlpowerbabe Merhabalar.. ne zaman kalp atışımı ölçsem 100 ün altına düşmüyor hep 100 ve üzeri.. eşime bakıyoruz onun hep 60 larda.. hamilelik ile mi ilgilidir böyle hep yüksek olması normal mi acaba🤔
LLeylaa-12 Girlpowerbabe gerçekten çok normal. Benim normal hali öyle hamilelikte. Sık sık da çarpıntım oluyor ve 190 olduğunu gördüm. Tansiyon normal ama nabzı çok yüksek duramıyorum bu sebeple.
Mspimpirik Girlpowerbabe carsamba gunu 225 ile acile gittim dusurulemedi 4 tane igne yapildi ancak dustu berbat bisey benimde hep 115 civari
Girlpowerbabe Smctn tansiyonum normal 10/6 çıkıyor hep kalp atışım kafama takılmıştı özellikle yemekten sonra 115 lere falan cıkıyor😅
Girlpowerbabe Busra34ybg iyi bari hamilelik öncesinde arada bakardım 80 lerde çıkardı şimdi fazla geldi birden😅
Busra34ybg Girlpowerbabe ben panik atak hastasıyım 140larda nabız gördüğüm için 100 bana düşük geliyor :)
Girlpowerbabe LLeylaa-12 benim genelde yemekten sonra olmaya başladı son zamanlarda farkettim çarpıntı gibi oluyor nefesim daralıyor bakıyorum nabzım yükselmiş 🤷🏻♀️
Ozlem_caglar06 Gebelikten kalp hem size hemde bebeğimize kan pompalıyor bunu yapmak içinde tabi ki biraz daha fazla çalışıyor çok normal doğumdan sonra düzeliyor zaten ben çok araştırdım 😂
Selinisra Girlpowerbabe sorben sordum aıle hekımımede kadın dogum doktorumada ıkısı de gebelikten kaynaklı dedı daha once bu sıkayetlerım yoktu gebe kaldıktan sonra cıktı ama ıstersen kalp doktoruna görün dedı görünmedim 😊
Ozlem_caglar06 Busra34ybg aynı dert bende de vardı Allah a şükür atlattım ben geçti hemde ilaç bile kullanmadan artık nabzımı o şekilde görmüyorum çok şükür yoksa bende 190 I bile gördüm 1 sene öncesine kadar 😂
Esra2580 Mspimpirik 225 mi neden o kadar yükseldi bende dün kalp doktoruna gittim bı heycan bı stres yaptım EKG çekilirken 158 oldu kalbim
Esra2580 Sarisin_annee benimde dün 158 çıktı kalp doktoruna gittim heycan yaptım EKG çekilirken 158 görünce iyice panik yaptım doktor ritim bozukluğu falan yok normal dedi holter takıldı normal çıktı
Esra2580 Girlpowerbabe ahh canım bendede aynı sorun var 3. Doktora gittim bişey yok deyip gönderiyorlar sadece uyurken 80 çıkmış nabzim uyanıkken hep 100 95 98 böyle cikiyo özellikle kahvaltıdan sonra başlıyor nedenini bilmiyorum
Esra2580 Mspimpirik anladım canım çarpıntı zor gerçekten Allah başka dert vermesin tabi ama bide insan panik yapınca daha da fazla artiyo bakıyorum her hamilelikte olmuyor çarpıntı ama bazılarında oluyormuş demekki