Ebru_boglu NeslihannK bende Meryem suresi okunuyor diye biliyorum ablama yaptık. Meryem suresini okuduk doğum olana kadar
NeslihannK Ebru_boglu acaba suyu önceden hazırlasak, sancılar gelince okunmuş suya koysak otu olmaz mi
Ebru_boglu NeslihannK hiç bilmiyorum ablamın sancıları arttığında koyduk hastaneye de götürdük. Açılma oldu baya. Doğum sonrası da çıkardık o kapandıkça iyileşti çok şükür