Ezzo Arkadaşlar merhaba, doğumunda Meryem Ana Otu kullanıp faydasını gören oldu mu? Tam olarak nasıl kullanılıyor batıl inanç mı geçerliği var mı net bir şey bulamadım bir türlü 🙄
Gozdeeb Ezzo hastanedeki ebe de demisti. Inanirsiniz inanmazsaniz sizin bilceginiz bisi ama boyle bi ot var diye. Yapanlarin aciliyormus ama. Belkide psikolojikde olabilir bilemiyorum
Oznr3461 Ezzo kesinlikle batıl değil ota okunmasi gereken sureler fln var sanci başlayınca suya konuluyor bir kac yudum içiliyor o sudan doğumdan hemen sonra otun sudan cikarilmasi lazim ki rahim kendini çabuk toplasın bendd ilk doğumum da yapmıştım otu suya koyunca nasil acildigini ve sudan ciktiginda nasıl toplandığını görünce şaşırmıştım
ayseeerl13 Ezzo benim annem onu cesaret verio dediler doğuöda içti tam tersi korku salmış doğumda cesaretliymiş demekki normalde ters etki yapmış
NeslihannK Ezzo Bende denemek istiyorum mutlaka ama meryem süresi okunuyo diye biliyorum. Bazıları farklı süreler yazmış iyice öğrenmek lazım aslında
Ebru1520 Sancin basladigi an suya isliyosun bi kavonoza ihlas insirah aytel kürsi okuyosun aklina hangi dua geliyosa oku üfle 2-3 yudum ic bunu Hastanede yap Ama o acildikca rahmin de aciliyo
Oznr3461 Ozgeknc cokta şart degil içilmesi yani zararli birşey degil ayrica hurma yemekte acilmaya yardimci oluyor
Mekselinda Bende aldım otu yapmak istiyorum inşallah unutmazsam otu çıkartmayı nasıl yapıcağını bilmiyorum unuturmuyum diye korkuyorum 😧
Ebru_boglu NeslihannK bende Meryem suresi okunuyor diye biliyorum ablama yaptık. Meryem suresini okuduk doğum olana kadar