Susam-ve-Annesi hayır, Osmaniye’de özel hastaneye gidiyorum.Hamilelere rapor vermekte çok sorun yaratmıyorlar doğumdan sonra rapor almak zormuş öyle diyor arkadaşlar. Ama benim bu defa gerçekten ihtiyacım vardı rapora, bitince duruma bakar istersen devam ettiririz dedi