Yatın dinlenin, birşeylere uzanmayın ve çok eğilmemeye çalışın. Benim ilk haftalarda sadece iç kanama vardı, 12.haftada da dıştan da oldu. Hastanede kaldım iğne hap derken iki haftadır da evde yatıyorum. Geçen haftaki kontrolde hala içte büyük bi kanama olduğunu söyledi doktor, bu hafta gittiğimde %70 azalmış dedi. Bol bol dinlen, ev temizliği vs. yapma, çalışıyorsan rapor al biraz yat evde. Kafanı dağıtacak kitap-film vs. oyalan, kötü düşünmemeye çalış.