Tugcngz Tazeanne11 bakalm bnmde kısmetse yarın doktorum var tekrar nst’ye giricam cıkacakmı acılma falan varmı
susualzoubi Tazeanne11 kac haftaliktiniz bende 37deyim bugun hafif sancim cikti doktorum bu hafta gunde üç tane magnezyum al dedi bu haftayi gecirmek icin ve cok halsizim degerler dusuyor ya son ayda sizde yasadiniz mi halsizlik biraz
Tazeanne11 sevdax hayır eşim yanımda yoktu iş gereği şehir dışındaydı geldiği gün oldu ertesi gün sancilarim basladi
Mengihilal Tazeanne11 squat yapın sancı aralarında, sancınız geldiğinde de bir yerden tutunarak çömelin eski tip tuvalete oturur gibi açılmayı hızlandırır inşallah.
Tazeanne11 Mengihilal yapıyorum herşeyi inşallah biran önce kurtulurum. Sancı girince belimi kırıyorlar sanki
Tazeanne11 susualzoubi halsizlik oldu ama ben magnezyumu kesmiştim. Sancıları kestiği için. Benim 31. Haftadan beri sancım var 39+4de doğacak inşallah 😇 Rabbim sizide kurtarsın
Mengihilal Tazeanne11 o zaman duş a gir sıcak su tut beline inanamayacaksn ağrılarım gitti nasıl oldu diye. Sıcak su mucize gibi geliyor sancılara
Sbldefne Tazeanne11 ya bende aynıyım sertlik idrara çıkma bel ağrısı ama ilişkiye girmekten korkuyorum gerçi doktor bisey demedi ama
susualzoubi Tazeanne11 benim bu aralar surekli karnim sertlesiyor bikac gun daha kullanicam ama doktorun dedigi cok fazla gunde uc defa ben iki defa basladim gunde cumadan once bitirmeyi düşünüyorum