gul9686 canım ben d vitamini i sabah kahvaltıdan sonra alıyorum 9damla. D vitamini enerji veriyormuş o yüzden sabah için diyorlar günün enerjik geçsin diye. Akşam alırsan uykusuzluk yapabiliyorum enerji verdiğinden dolayı. Demir hapını da gece yatmadan hemen önce içiyorum. Yatağımın başında duruyor içip uyuyorum öylr bulantı falan yapmıyormuş bana da yatmadan al demişlerdi. Öyle düzene koydum hiç sorun yaşamıyorum