gul9686 Selam herkese 😌 demir hapı kullanan hamişler sabah mı iciyorsunuz aksam mı acaba. Doktorum aksam icebilirsin sabah mideni rahatsız edebilir demişti. Sizler nasıl yapıyorsunuz? D vitaminini de kac damla kullanıyorsunuz acaba günde😌
Gozde2625 gul9686 benim doktorum sabah aç karnına önerdi.Kahvaltıdan 1,5 saat önce alıyorum.D vitamini 2 damla benim
Aysegulozenc gul9686 Benim doktorum demir hapını sabah aç karnına iç demişti d vitamini içinse 2 damla ekmeğe damlatıyorum
gul9686 Gozde2625 rahatsız ediyor mu peki canım demir hapı sabah alınca. Bana da 3 damla dedi doktor. Gebe değilken baya cok kullanıyordum damla olarak ama simdi uc damla diyince ben bi size soruyum dedim🙈
Hzl gul9686 Demir ilacını sabah ac olarak iciyorum kahvaltiyi hazırlayan kadar zaman geçiyor zaten ama gece yatmadan da olur dedi doktor ama gece sut iciyorum ondan denedim olmadi d vitamini de 10 damla olarak verdi suya .
Ftmklbk gul9686 demir hapini gündüz herhangi bir saatte alıyorum. Akşamları bulantı kusma başladığı için ilaç boşa gidiyor sanki benim. Damla da 9 damla kullanıyorum.
lagertha gul9686 demir hapini kahvaltidan 2 saat once iciyordum ama cok rahatsiz edince beni degistirdim saatini simdi kahvaltidan 2 saat sonra aliyorum bir sorun olmadi şimdiye kadar. D vitaminini de kahvaltidan hemen sonra 9 damla olarak alıyorum
Caglanuroney gul9686 demir hapını sabah aç karnına 1 saat öncesi ve sonrasında süt ürünü tüketmeden kullanıyorum d vitamini tok karnına 9 damla
Zeyneprabia__ Prrgnom ilacı kullanan var mı acaba 4 buçuk aylık ikiz gebeyim ilacı piyasada bulmak çok zor kan ilacı kullanıyorum ne yapmalıyım
Ada34 gul9686 banada demir hapını akşam alabilirsin demişti yatarken içiyorm öncesinde de c vit için portakal mandalina birşey yiyorm sütümüde gündüz içiyorum d vit vermedi bana doktorum
Ebru2403 gul9686 demir hapını kanım düşük çıktığı için sabah ve gece yatarken içiyorum sabab kahvaltıdan iki saat sonra içmeli söyledi doktorum digerinzaten geece yatarken içiyorum damlaysa 9 damla kullaniyorum
Purpura26 gul9686 Canım alakasız olcak belki ama ben daha yeni hamile olduğumu öğrendim. Daha önce aile hekiminde kan vermiştim demirim çok düşük çıkmıştı. 3.5 çıktı en az 35 olması gerekiyor yazıyor ama doktor b12 d falan yazmış. Demir ilacı yazmamış. Salı günü kadın doğuma randevum var orda tahlil yapıp ilaç veriyor mu acaba?
gul9686 Purpura26 bence tahlilini yaptırıp öyle kullan canım ilacını😌 yani takip eden doktorun versin ilacını durumuna göre. Cünkü bazı durumlarda ucuncu aydan sonra baslatabiliyorlar o vitaminleri sen bi doktora sor en iyisini o bilir 🌸