sedanuratas Ayse1986_1986 normal canım 31 den 34 e kadar kullandım çok uyku yapıyor gündüz gecede uykusuzluk yapıyor dengem şaşmıştı 😁🤦♀️
mmavi Agizdan kullaniyordum bulantim artiyordu fitil olarak kullanmaya basladim aksamlari doktorumun onerisiyle tabi, suan bi yan etkisi yok.
bulutiko Gozde2625 bende eğer seçenek varsa ağızdan almayı tercih ediyorum fitil pek sevmiyorum o yüzden benim için iyi oldu:)
mercimeginanne Gozde2625 yok doktorun yazdığına bağlı veriliyor. Benmki bazen küçük yazıyordu bazen büyük olandan 😂😂😂 ama ikisini de S1-A2 kullanıyordum 😂😂
ikizkusannesi mercimeginanne var hayatım var ben ikisini de kullandım birbirlerinden gayet farklılar fitilin içinde jel var ağızdan alınanı ise anam babam hap işte
Dilanmutlu Ben 7+5 haftalığım şuan bende fitil olarak kullanıyorum tek yanı akıntı peynir gibi oluyor o kadar.
Nilaylks Gozde2625 kapsül de fitil olarak kullanılıyor bende yan etkisi çok olunca doktorum fitil olarak kullan demişti üstelik daha etkili oluyormuş
mercimeginanne ikizkusannesi canım ikisinide kullandım 100mg ve 200 mg olanıda. Geçen çöpe attım atmasam görerirdim ikisini de ama google da bak 100 mg ve 200 mg nasıl kullanılır diye. İkiside hem ağızdan hem de fitil olarak kullanılıyor. Niye illa bnm dediğim oldun diyin. 3 yıl her ay ikisinide kullandım. İster fitil al ister ağızdan birinde yan etki var birinde yok o kadar. Yada kendini haklı gör ne diyim yani ben mi kullanıcam
mavikelebek_ beyza-guven canım bende fıtil olarak kullanıyorum sende su gibi yeşilimsi akıntı yapıyor mu bazen korkuyorum kese sızıyor gibi
beyza-guven mavikelebek_ yook hayır yesilimsi akıntım olmuyo evet akıntı yapiyo ilac ilacta geliyo. hem idrarla hem. akıntıyla birlikte hatta doktora sordum evet akimtimyaoar ilac gelir kaşıntıda yapar ilac dedi ama yesilimsi akintim olmuyo
gkcy Ayse1986_1986 ilk iğnesini kullandım hiç bir ya etki yapmadı kutu bitince sonra 200lük vermişti hap olarak ilk içtiğim gün markete girmiştim dışarda fenalık geçirdim dilim uyuştu gözlerim karardı hastanede açtım gözümü. sonra 100lüğe düşürdü. sonra doktorumu değiştirdim ikinci doktora anlattım ağızdan değil fitil olarak al daha etkili dedi 200lük fitil olarak kullanıyorum şuan 9 haftayım ve gece yatarken kullanıyorum 🙈 kullandıktan tam on dakka sonra iptalim ne ses ne ışık hiç bir şey hissetmiyoru gözümü açtığımda sabah olmuş oluyo 😂 bayıltıyomu uyutuyomu anlamadım fitil birde yani 🤦♀️
beyza-guven mavikelebek_ su gibi geliyo ama ilacla geliyo anliyon yani beyazimsi leynir kesiği gibi aynı ben her lavaboya gittigimde ic camasirima peçete koyuyorum her gittigimde degistiriyorum günlük ped hava almiyo diyolar ya ondan pecetede falan görüyom yani anliyom. bazen çok geliyo allah allah suyum mu geldi diyom ama doktora gittigimde suyun iyi bi skinti yok ilac yapiyo dedi