Bende 18 haftalığım. Bi kaç hafta önce akşam 8-9 gibi yemiştim ama ertesi gün kalktığımda dudaklarım ve burnum çok şişmişti, tuzundan sanırım 🤷🏻♀️Çok kilom, başka bi yerimde şişlik de yok şimdilik. Abur cubur normalde de çok seviyordum, kendimi zor tutuyorum yaa 🤦🏻♀️