ebrussvncc senin açından baktığımda kesinlikle haklısın hatta bu tavır bana yapılsa daha büyük tepkiler verebilirdim, ama 5 hafta çok erken yani, genelde 8 e kadar bekliyor doktorlar kalp atışı için, bende çözemedim bu konuyu tam olarak anlamadım yani, Allah korumuş bebeğini inan zaten yaşayacak günü varsa Allah yazmışsa kimse engelleyemez, çok şükür🙏🏻