ebrussvncc her doktorun bir hatası vardır, bu şekilde yargılanmasın, benim erken doğumumu önledi mesela benimde bebeğimi kurtardı, ben kendi açımdan bakınca bana iyi geliyor, çünkü evladımı erken doğumdan kurtardı, bilmem anlatabildim mi? Benimde çok sıkıntı yaşadığım doktor oldu yanlış teşhis yanlış ilaç, ama birebir örnek vermiyorum, kimse kusursuz olamaz🙏🏻