Krbltesma maşallah Rabbım evlatlarınızı size bağışlasın hayırlı evlat olsunlar inşallah. Bende tüp bebekle ikiz bebeklere hamileyim aynı sizin gibi bir kız bir erkek 🤗Ama çok zor bir hamilelik geçiriyorum erken doğum riskim var, midem çok kötü yemek yemeyi çok özledim😣 inşallah benim de doğumun 5 hafta sonra, sizin gibi bebişlerimi alıp evime gelirim 😍