Serifesahin evet dikişim var 6-7 tane. Dikiş esnasında hiç acımadı uyuşturuyolar çünkü. Hastanede de ağrı kesici iğneler sayesinde doğumun ertesi günü ağrı hissetmedim ama hastaneden çıkınca ağrılarım başladı çünkü hafif bi ağrı kesici ilaç veriyolar pek bi faydası olmuyor. 1 hafta kadar dikişlerim acıdı sonra çok azaldı şimdi gayet iyiyim.