En başından beri bu uygulamayı kullanıyorum ve hep ben de doğum hikayemi yazacağım günü hayal ediyordum, o gün geldi… bebişim şuan 15 günlük🥰
3 kasım salı günü saat akşam 5te doğdu bebeğim. Cumartesi günü sancılarım başladı fakat düzensiz ve hafif geçiyordu. Pazar günü nişanım geldi ve o hafta artık bebişime kavuşacağımı biliyordum. Pazartesi gece 1 sıralarında düzensiz fakat beni rahatsız edecek derecede kasılmalarım başladı. Gece 3 gibi uykudan uyandıracak kasılmalar geldi. 15 dkda bir uykumdan kasılmayla uyanıyordum, yaklaşık bi 20-30 saniye sürüp geçiyordu. Öğlen hastane randevum var diye panik yapmadım ve geceyi yarım yamalak bir uykuyla tamamladım. Hiç korkmuyordum içim çok ferahtı. Ve gerçekten insanın kendini rahat bırakması panik yapmaması doğumu öncesini ve sonrasını çok etkiliyor. Öğlen kardeşimle birlikte (eşim çalışıyor) muayeneye gittik. Doktor 5 cm açıklık olduğunu doğumun başladığını söyledi ve hemen yatış verdi. Heyecandan kalbim yerinden fırlayacaktı sürekli doktora sorular soruyordum. Ne zaman doğururum kaç saate gelir gibi. 4-5 saate gelir dedi doktorumuz, aileme haber verdim ve sancı odasına geçtik. Açılmam vardı fakat sancılarım düzensiz ve az olduğu için suni sancı verilmesine karar verdi doktorum. En çok bundan korkuyordum fakat sonrasında açılmam hızlı ilerlediği için her şey çabucak gelişti. Önce beni doğumhaneye götürüp suyumu patlattılar ( hiç korkulacak bi şey değil pıt diye patlatıyolar acı verici bi şey yok merak etmeyin ) sonrasında sancı odasına geçtik ve suni sancıya başladık. İlk başta düşük seviyede verdiler fakat bi süre sonra dozunu artırdılar. Sancılarım dayanamicağım hale geldiğinde ebe duşa girmemi tavsiye etti ve sıcak su beni oldukça rahatlattı. Tuvaletini yapma hissin gelirse haber ver dediler ve tuvalet hissim duşa girdikten bi 10 dk sonra geldi. Tekrar açıklığıma baktılar ve nerdeyse 10 cm di. Doğumhaneye gittik ve 9 dkda doğumum gerçekleşti. 3 ıkınma sonucu bebeğim kucağımdaydı. Göğsüme koydular ve dünyanın en güzel hissiydi. Bebeğime bakıp sadece sen benim misin şimdi, sen nerden geldin böyle diyebildim. Ben hamileliğim boyunca hep rahattım ve beni gerecek üzecek korkutacak hikayeler dinlemekten ve okumaktan kaçındım. Belki bu sebepten doğumumun da rahat geçtiğini düşünüyorum. Sizler de kimsenin sizi korkutmasına izin vermeYin. Herkesin vücudu süreci farklıdır. 2 saatlik sancı sonucunda hemencik bebeğime kavuştum ve o anda her şey bitti. Allah’a şükür şimdi ikimiz de çok iyiyiz. Hepinize çok çok güzel doğumlar diliyorum❤️