Elifemir25 Her gittiğimde farklı olurdu icini gönlünü ferah tut bı giderdim 2 hafta önce derdim bı giderdim 1 hafta geride derdi. Ve doğum yaptığım gün ultrosonda 3200 du oğlum doğum yaptım canlı 2800 çıktı arada çok fark var di
Tazeanne64 Elifemir25 evet benim arkadasim da normal dogum yapmak istiyordu 3300 dediler cocuk bi dogdu 2800 cok üzülmüş doktora cok kızmıştı yanlis yönlendirdi diye
morusevenanne Mrv232 hiç canını sıkma benim de vardı 7 yasında kapandı ameliyat ilaç vs hic kullanmadım sadece takip edilmesi gerekiyor.
Tazeanne64 Hira_meyren kuzum ne guzel kilo almis bak bencede riske atma 36 37 de alalim derse dogur bence benim ilk gebelik mwrt sonunda insallah dogum Rabbimden hayirlisi neyse o saglikli olalım ikimizde yeter bana alalim derse bana da doktor 37 de bende tamam dicem
Hira_meyren Tazeanne64 bende tamam dedim canım riske atmak istemiyorum bu seferkinkonttolu 10 gun Tuttu zaten bakalım heralde gittgimde gün verir 32 olmuş oluyorum insallh hepimiz sağlıkla alalim kucaklarimiza bebeklerimizi hem korku hem heyecan var bendede 🤗🤗