Tazeanne64 Benim de AFP Mom testim yüksek çıktı ve perinataloğa yönlendirdi doktorum. Orda da bir sıkıntı olmadığını söylediler. Ama ben hala endişe içindeyim nelere dikkat etmem gerekiyor diye.. sana bir şey söylediler mi şunlara dikkat et gibi? 😔 hiçbir şey de olmayabilirmiş, bebekte gelişim geriliği de olabilirmiş. Tansiyona benim de dikkat etmem gerekiyor…