Eylullllllllll21- bana da normal diyor hangi doktora sorduysam 😊 ayağa kalkarken kalktığımda bazen durduk yere yürürken hep batıyor sancıyor😊 rahimdeki bağlar geriliyor büyüyor diyorlar birde onunda etkisi olabilir ama herkesde olmayınca insan bi merak ediyor tabi😊