F-Gemi evet baya ağrı yapıyor sağ kasigim bebek sağda hareket ederse anlarm ’ama solda hareketlerini hissediyorum sağ tarafım aşırı agiriyor artk ağır kaldırınca yada tuvaletim gelince daha ’da bastırıyor, peynir yerim ama fazla aram yok inşallah benimde sizinki gbi geçer 26 haftalarda , bende doktora dedim decavit verdi daha almadım ilaçları belki iyi gelir