Se17 mümkün oldukça ödemlerden dolayı pek yürüyemesem de yürümeye çalışıyorum canım . Ev içinde bile yürüyorum hatta pilates yapıyorum ama inşallah kanala girer ilk gebeliğim normal doğum istiyorum tabii nasip ama sezeryan olursam ayağa kalkıp eğilemem gurbetteyim tek başıma bakcam bebeğime Ailem uzakta eşimde ne kadar yardımcı olabilir muamma, zorlanırım ondan böyle endişelenmeye başladım