Ben de çok zorlandım kalın bir pijama bulmak için tam polar da istemedim çok terletir diye ama her yerde ya tam kalın polarlar var ya da iç gösteren inceler trendyoldan da aldım ama ince geldi onu fotoğraf çekinmek için kullanacağım normalde kışın çok üşürüm hastanede de üşürüm diye dışardan baktım normal çarşıdaki bir çamaşırcıda içi polarlı gibi yumuşak dışı pamuk emzirme bölümlü uzun pembe bir gecelik bulup aldım isterseniz markasına bakıp yazarım size