TueKolcuMacit canım bende 39. Haftamdayım adet olucak gibi dün geceden beri ağrım vardı belimde ve alt bölgemde bugün acile gittim azıcık sancım çıktı açıklığımda vardı yatış verdi suni istemediğim için ayrıldım hastaneden şuanda gayet iyiyim kendi sancımı beklicem gelsin istiyorum ama bir yandanda korkuyorum bugünden sonra😂 tedirgin oldum açıkcası🤰🏻Nasıl doğurucam bu çocugu diyorum şimdi kara kara düşünüyorum😭😭