Nduru kubrayylmz coook kotuuuuu bende de tam.tersi olmustu ilaci degistirdim ferplex versi doktor visne suyu icer gibi ictim hoc bi yan etkisi olmadi hatta cok dusuk olan kan degerimi normale getirdi. Digerinden fayda gormedim. Konus bence doktorunla
Seftalininannesi11 kubrayylmz bende kullanıyorum normalde hep kabız olan biriyim bu hapla o dertten kurtuldum ☺️
Birkiz kubrayylmz kaç hftalıksınız benm doktorum oyle bi ilaç vermedı ama çoğu kişi kullanıyor galiba 8+2 deyım ben sadece folik asit kullanıyorum
Aynurr16 kubrayylmz bende ishal yaptı ama tok değil aç içmeniz yarım saat öncesi sonrası bişey yiyip içmemek gerekiyo