Bende aç karnına alıyodum hep ama 3 haftadır inanılmaz mide bulantısı yapmaya başladı doktorumda hiç 1 saat olmadan süt ve süt ürünleri tüketme gibi bişey demedi bulantım olunca yatmadan içmeye başladım ama yine aynı ağzıma demir tadı doluyo resmen artık kullanamıyorum elim gitmiyo hiç😕