kmelek yani muayene etmeden telefonda al demesi ne kadar doğru bilmiyorum belki başka bir durum yani kese çevresinde bir durum yok belki rahimde bir yara oluştu şuan mesela yani. Hani bu durumda belki merhemle düzelicek bir durumken hemen progestan demesi bence siz yarın sabahtan bir gidin muayene etsin baksın kese demi yoksa başka yerde mi kanama diye