kmelek bnde 5. Ayımdayım salı günü kanamam oldu doktora gittim vajinada kasılmaya bağlı kanama dedi öncesinde kendimi yormuştum biraz işlerle iğne vurdular proluton depot diye ve progestan fitil kullanmamı söyledi ayrıca magnezyum verdi suda eriyenlerden. Yani bebek ve kesede sıkıntı yokmuş vajina ağzında kanama damarlarda inşallah sizde de birşey yoktur korkmayın hemen ama mutlaka doktora gidin içiniz rahatlasın bir sorun varsada erken müdahale önemli.