Bfduam Busbesir adetliyken gittiğinde kaç yumurta gördü? Benim amh 0.070, fsh 19, (20 ye yakın hatta) Bana tüpde zor dedi. Ama senin değerin fsh daha iyi, amh kaçtı?
nur816 Bfduam benim 4 sene önceki tahlilimi görüp erken menopoz olabilir dedi 101 civarında çıkmıştı genetik test yaptırdım çok şükür bişey çıkmadı Pkos var zaten bende. Geçen de başka doktora gittim kontrol için ona sordum o zaman kistin vardır ondan yüksek çıkmıştır dedi
nur816 Bfduam inşallah düşer diz evlisiniz sanırım gerçekten bu hormonlar insanın psikolojisini bozuyor ben evli değilken simdiden strese girdim Pkos var düzenlenmesi için doğum kontrol hapina başladım 5 kutu kullandım şuan altinvi kutudayim yazz kullanıyorum
Bfduam nur816 evet evliyim canım, inş canım burda çok var bekarken daha “olmaz donduralım yumurtalarını” diyenler, Allah ol derse olur, üzülme sen.
Busbesir Bfduam cnm benim ki amh bakmadı direk klomen verdi bir hafta sonra gel dedi alttan baktı yumurtalar büyümüş mü die
Ayse71 ayse1205 canım normal bir tedavi için e2 hormonunun 30 ila 40 arası olması gerektir ondan sonra tedaviye başlanır