Merve_akp Kızlar ben ilk kanı cuma günü verdim 15.16 tıydı pazartesi tekrar verdim 122 olmuştu kaç haftalık oluya yani şuan adet tarihine göre 4+4 falan ama 2 Kasım yumurtlama günüm
Ayseguldemir Merve_akp çok benziyoruz benim de cuma günü 20.18 di değerim. Yumurtlamam da 3 kasımda oldu
Merve_akp syda_11 internette hafta hesaplamasında kan değerimi yazınca 3 4 haftalık gözüküyor anlamadım ben 2 gün için çok mü yükselmiş ki rüyalarıma ikiz bebek giriyo arkadaşımda değerin yüksek çıkmış dedi 2 gün içinde baya yükselmiş diyince meraklandım
Basak0503 syda_11 benim beta hcg 1382 çıktı. Son adet tarihime göre de 4+5 te öğrendim gebeliği doktor şimdi görünmez 10 gün sonra gel dedi. Bir kaybım var o yüzden tedirginim inşallah keseyi ve kalp atışını duyarım
Sevillayy syda_11 canım benim değer çok düşüktü 61.küsürdü 4+4de öğrendim doktorum kese görünmüyor 6haftalıkken gel dedi gittim gördü ve geç döllenme dedi o yüzden gözükmemiş olabilir dedi
Ayseguldemir Merve_akp benim 12 Ekim son adet tarihim ama yumurtlamam geç oldu. Geç döllenme olduğu için ben de çok merak ediyorum kaç haftalık olduğunu adetimle uyumlu çıkmaz muhtemelen ama salı günü gidicem ben doktora
Nalanmalkoc Sağlık ocağında kan testi yaptırdıgımda beta HCG 652 di sonraki gün dogum doktoruna gittim ve keseyi görmüştüm ben ultrasonda doktor gözükmez büyük ihtimalle demişti bazılarında geç görünüyormuş sanırım