Ben 15 sene içtim. Çocuk yapmaya karar verdikten sonra bıraktım. Bakın burda içtim ama bir şey olmadı diyenler olacak, sakın onları umursamayın. Bende sorun olmadı diye sizde de sorun olmamasının hiç bir garantisi yok. Bebeğinizin gelişim geriliği olabilir, doğumda olmadık sorunlar yaşayıp üzülebilirsiniz. Diyelim ki hamilelik süresince bebekte hiç sorun olmadı. Astımlı, bronşitli doğmamasının ya da ilerde bu hastalıklara yakalanmamasının hiç bir garantisi yok. Tüm hastalıklar insanlar için. Hepimizin başına her şey gelebilir ancak çocuğunuzun, sizin iradesizliğiniz yüzünden olmadık bir hastalıkla mücadele etmek zorunda kalması sizi ömür boyu yıpratır. Sigara her zaman güzel kokacak maalesef😊 ama siz o tuzağa düşmeyin. İçenlerden uzak durun.