Masalyarim Piyorida canım ben de hamileliğinin ilk 4 haftası içtim ama tadı bana çok kötü geliyordu. 4. Haftada falan iyice tiksindim. Sende de olur inşallah. Yanimda bile içermiyordum kendiliğinden oldu bende.
Berff58 Allahım benim de bırakan arkadaşlarımız gibi iradem olsa keşke yaa. O kadar kızıyorum ki kendime birakamıyorum 21. Haftadayım çok üzülüyorum çokk ama yapamıyorum
Tugcngz hulya1esila en fazla 10 tane şimdilik bi sıkıntı yok şükür ama ilk zamanlar daha az iciyordum
Babygeliyo Tup bebekle 6+2 hamileyim tedavime baslamadan 1hafta once biraktim sonrada ne düşündüm nede cnm istedi gayet iyiyim bebegimi cok bekledim herseye deger onun icin kahve bile icmiyorum
hulya1esila Tugcngz bende bütün testleri yaptırdım bi sıkıntı yok çok şükür ama insan yine de çok korkuyor hergun kendimle kavga ediyorum bu yüzden.cok denedim ama bırakamıyorum
Tugcngz hulya1esila wallahi cnm ben ilk zamanlar aglıyordum bile zarar veriyorum diye ama bırakamadım ALLAH korusun inşaallah helede mide bulantıları gecince siğarayı yiyesim geliyordu cok istedim ama bırakamadmm
hulya1esila Piyorida azalttım çok şükür sadece çalışırken biraz fark ediyor inşallah izne ayrılınca tamamen bırakırım çok uğraşıyorum gerçekten az kaldı 2 hafta sonra izne cikicam nasip olursa kendimi sartladim bitecek inşallah bu izdirap
Meliy Haftadayim öğrendiğimde hamile olduğumu günde 1.5 paket içiyordum şimdi maksimum 5 doktorum strese gireceğine istediğini yap stres bebeğe daha zararlı dedi ama kesinlikle birakmalisin da dedi inşallah birakicam istiyorum