Mujizam ben gidiyorum canım, doğum da orada olacak inşallah. Çok memnunum doktorumdan ve hastaneden. Hatta ben riskim sebebiyle hastanede yatmak zorunda da kaldım, temizliği ve ilgisi çok iyiydi. Deneme fırsatım olmuştu. İçin rahat olsun, bir çok arkadaşım orada doğum yaptı hepsi de çok memnundu.