incikinannesi ben normalde köyden gelen keçi sütünü tüketiyodum ilk 3 ayımda tabi çocukluğumdan beri süt tükettiğim için seviyorum da her gün tüketmeye çalışırım normalde. Ama gebeliğimin ilerleyen zamanlarında sadece yoğurt yaparak tüketmeye çalıştım keçi sütünü, çünkü ağır geliyodu ve zorlanıyodum. Uzun zamandır hazır organik süt tüketiyorum. Ama yoğurtta halen köy yoğurdu tüketiyorum veya kendim mayalıyorum. Gönderiyolar daha doğrusu ☺️