incikinannesi annem üstüne basa basa iç dediği için hergün bir buçuk bardak kadar süt tüketmeye çalışıyorum. Bende hiç sevmem ama dişlerimi seviyorum 😂bi dikişte içip arkasından naneli sakız atıyorum. Yoğurt tüketimim ara ara oluyor, peynirde aynı. Yumurtadan çok tiksindim(tek tiksindiğim yiyecek oldu) ama yeni yeni yemeye başladım çok şükür. Bide sütü pastörize öneriliyor o yüzden kutu süt içiyorum. Belki günlük sütte olabilir