[silindi] canım bende de oluyo bugün 16.haftalığımın son günü ben taa 2 haftadan beri hissediyorum herkes bilmiş olmuş gazmış yok sıvıdan geliyomuş boşluk oluyomuş diyolar ben inanmıyorum. Ve gerçekten bebeğimi hissediyorum karnımda o dönerken hareket ederken çok güzel bir his ve duygu tadını çıkar 😍 kimsenin ne dediğini önemseme 🌾🧡 ben öyle yapıyorum.. hatta hareket etmesi lazım vs vs dedikleri gün olucak ya bende o zaman yoo gazdır o gazdır diyip alay edeceğim 😀boşver şükürler olsun hissediyoruz 🙏🏻 sağlıkla büyüsünler , gelsinler🥰