_Mother_ Kızlar doktor 12 haftalık iken erkeğe benzetmişti ama bugün kesin kız olacak dedi 😂 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Birgul _Mother_ bana da 11. Haftada erkeğe benziyo dedi 13+5 de %80 kız dedi bende mayıs annesiyim Kaçıncı haftada kız dedi kesin mi😀
kardelen214 _Mother_ kuzum benimm sağlıkla hayrlısıyla kucagına alırsın inşallah ilk çocugun kız olması çok daha güzle bir duygudur hatta bunu büyüdüğünde daha iyi anlayacaksın tebrik ederim kuzum :)
Brfutryaki Ebru1520 ya bende dün gittim 14+2 yiz baya uğraşmalar sonucunda göstermedi hatta yüzünü bile döndürmedi popo ve sırttan başka birşey görmedik inat etti 😕
_Mother_ Gzlgzl valla bilmiyorum canım rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin sağlıklı olsun da gerisi mühim değil kız bebekleri çok tatlı oluyor hem 😂😂
mrvshn1 Gzlgzl benim oğlum olacak doktorumda geçen hafta kızdı bu hafta erkek dedi karışık sanırım ☺️
_Mother_ Birgul yaa bakalım hayırlısı olsun inşallah 🤗 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin valla bana kesin dedi bir daha gittiğimde değişir ise şok olurum 😂
_Mother_ kardelen214 sağol canım Allah razı olsun 🙏 hep zaten ilk çocuğum kız olsun istiyordum çok mutlu oldum inan rabbim en yakın zamanda sana da nasip etsin inşallah 🙏 😘
Birgul _Mother_ aminn inşallah hepimiz, ya 11. Haftada erkeğe diyince ben biraz erkek ağırlıklı istiyodum baya adapte olmuştum kıyafet falan baktım bi sürü kız diyince şaşırdım baya😀😀
elfaksyy Ayy ne güzel inşallah ilk önce sağlıklı olsun ama gonlum kızdan yana banada dua edin inşallah hayirlisi ise kız olur ilk bebeğim 😍😍
_Mother_ Birgul bende başından beri hep erkek hissediyordum doktorda erkek deyince oğluşum ali Asaf diye seviyordum 😂 bugün kız dedi ama çok sevindim 😍 😇
Mervetekmn _Mother_ 16-19 haftamda 2baska doktorda kiz dedi ama 23hafta detaylıda öğrendik ki erkek biz şok.
Sevilay7 Mervetekmn nasıl olabiliyor ya şaşırıyorum böyle olunca banada doktor 12 haftada kız dedi tahminde bulunuyorum sadece dedi bilmiyorum degişirmi herkez degiştiginden bahsediyor şaşırıyorum hayırlısı diyelim 🙏☺️
Gzlgzl Mervetekmn ay kız degısmez derler bide degılmı saglıkla gelsin bebişiniz bende evlat ayırmam asla ama bir prensesim var birde prensim olsun diye gönlümden geçmişti yalan diyemem 🤗12 de kız dedı 14 de kıza benzıyor dedı bekle dedi🙈
_Mother_ Mervetekmn yaa olabilir mi 🤷♂️ valla bana da ilk erkeğe benzettim dedi 12 haftalık iken bugün de kız dedi 16 haftalığım doktorum perinatoloji yanılırmı yaa acaba valla heyecanla pembe pembe zıbınlar aldım 😂😂
Arzu1994 Mervetekmn kesin mi kız dediler sonra birdaha 23 haftanıza kadar bir daha gitmediniz mi bide özel hsthnemiydi gittiğiniz