Busra1606 Kızlar prılam nasıl atıyorsunuz doktorum akşam iki dedi ama o kadar sersem yapıyor ki bulantım gün içinde oluyor zaten gece atınca ne olacak
34_21_23 Busra1606 prilam etkisini geç gösterdiği için gece atın diye öneri yapıyorlar. Ben gece yatmadan 2 tane atıyorum gün boyu rahatım
34_21_23 Daha doğrusu ilaç demek yanlış olur çünkü prilam ilaç değil a sınıfı bir tablet. Herhangi bir zararı yok
Busra1606 34_21_23 ben bi tane atıyorum canım benim bulantım az ama asitlenmesi çook huzursuzum midem çok kötü bulantı yok ama istifra ediyorum öyle 😔
Elif3406 Hemsire-anne bende onzyd 4 mg kullanıyorum çok zorlanınca hiç bir şeyiniz kalmıyor ilacı alınca koku hassasiyetim bile azalıyor
Elif3406 Hemsire-anne evet muhteşem bi ilaç ama doktorum bana çok zorda kalmadıkça kullanma hastaneye gelme diye veriyorum dedi sizinde aklınızda bulunsun ben o yüzden çok sık alamadım😭
seker_portakali Hemsire-anne rica etsem yardımcı olur musun? İkili tarama test sonucum çıkmış. Ben endişe ediyorum bazı sebeplerden dolayı. Sonucuma bakabilir misin ? Burda mesaj kısmı varmı bulamadım o yüzden yorumdan ulaşmaya çalıştım.
S-r-p Hemsire-anne yoo valla diğerleri asla işe yaramadı artık kusmaktan ya altıma kaçırıyordum ya bayılma derecesine geliyordum hamilelikten nefret etmiştim o ilaç beni kurtardı doktorum zaten profesör ve ben çok güveniyorum zarar gelecek şeyi asla vermez bence kullanın artık bebeği düşürmekten korkuyordum o derece zordu benim
endobeybi S-r-p ay ben de altıma kaçırıyodum ya, karnıma sancılar giriyodu kanama olcak sanıyodum, bayılıyodum bile bazen. Onzydle artık hayata döndüm resmen. Her gün 1 tane içiyorum, dün içmiyim bi bakıyım noluyo dedim iki gündür yine içim dışıma çıktı
Oznuryener19 Hemsire-anne 6. Haftadan beri bulanıyor 18 haftalık olduk hala devam ama eskisi gibi değil çok şükür ilk.3 aylık dönemde prilam dr kullandım gece yatarken 2 tane sabah kalkınca 1 tane ve gün içinde 1 tane daha içiyordum biraz faydası oluyordu şimdi gece yatarken 1 tane içiyorum hiç bulantım olmuyor ama onu içmezsem kendi elimle kafama sıkmış gibi oluyorum hemen başlıyor bulantılarım 🙄😐
Tugceasel_ Hemsire-anne Dr Prilam kullandım ve mide bulantım yok denecek kadar azalmıştı 20+3 deyim bitti çok şükür 🙏
S-r-p Berff58 altı yediye kurban oluyum temiz koku pis koku her şeye hassasiyetim vardı mutfak önünden geçmem bulaşık makinesini açmam ne mümkün su içsem çıkarıyordum içmesem yediklerim boğazımı yırta yırta yine çıkıyordu afedersin tuvalette idrarımı yaparken midem bulanıyordu bi yandan yapıyordum bi yandan kusuyordum ölcem bu işin sonunda diye bekliyordum vallahi Allahtan o ilaç var
ulviyedemirbas2 Hemsire-anne benim de bulantım var hatta cıkarıyorum da doktor ilca yazdı onu içdik den sonra rahat oluyorum
seker_portakali Hemsire-anne Bu ikisi dedigniz gibi düşük yada yüksek risk yazmıyor ikinci fotoğrafı internette okuduğum NT ve yaş ile orantılı hesaplaniyormus o yüzden gönderdim.