Hemsire-anne Merhaba arkadaşlar 6 +4 haftalık gebeyim ve aşırı bulantım oluyor acaba sizler ilaç kullandınız mı neler yaptınız bulantı için ?
Mavi22 Hemsire-anne merhaba, doktorum bana metpamıd verdi bir de gavıscon. Ben de 6+5 im :) rahatsız edici bir bulantı var ama kusamıyorum ben .
kinandolay Prilam kullandım fayda etmedi zofer kullanmaya başladık oda balgam yaptı bıraktım. İçsemde kusuyordum içmesem de. Bıraktım bende. Ama prilam mi zofer mi desen prilam derim
Gulsen4224 Prilam cnm kimi anneye baya etkili kimine etkisiz bende baya etki etti onunla yemek yemeye başladım 🌺
1mervetezer 25.haftadayım benim bulantılarım hiç bitmedi inşallah kimsenin öyle olmaz hala prillam kullanıyorum olmasa su içemem 😀
S-r-p Hemsire-anne yoo valla diğerleri asla işe yaramadı artık kusmaktan ya altıma kaçırıyordum ya bayılma derecesine geliyordum hamilelikten nefret etmiştim o ilaç beni kurtardı doktorum zaten profesör ve ben çok güveniyorum zarar gelecek şeyi asla vermez bence kullanın artık bebeği düşürmekten korkuyordum o derece zordu benim
Elif3406 Hemsire-anne bende onzyd 4 mg kullanıyorum çok zorlanınca hiç bir şeyiniz kalmıyor ilacı alınca koku hassasiyetim bile azalıyor
Sara89 Bende zofer kullanıyorum şu prillam bu kadar etkiliyse bende Ondan alıyım çok fena bulantılarım benimde
Baharhnm Hemsire-anne Prilam dr kullandım işe de yaradı 23.haftadayım hala daha bazen bulantım oluyor onu içiyorum kesiyor çok şükür
Tgcclskn Hemsire-anne merhaba canım benimde bulantılarım coktu işe giderken çok zorlandım ama Allah sabrını veriyor doktorum ilaç yazdı ama ben hiç kullanmadım hiç birşey bebislerden önemli değil inşallah en kısa sürede atlatırsın 🥰
Hemsire-anne Tgcclskn çok haklısın bebeğimden önemli değil ama bende işte zorlanıyorum diye bugün aldım ilaç ama vicdanım hiç rahat değil 🙁
Meryemkale Ben 13 haftalık hamileyim 1 buçuk haftadır mide bulantım yok gibiydi ama bu iki gündür midem bulanıyo Dr un ilk zamanlarda verdiği bi ilaç vardı ama çok işe yaradığı söylenemez 🤦♀️