Busra1304 sende kendimi gördüm şuan bende aynı tıpatıp senin gibiydim biliyomusun 1 buçuk senedir evliyim 1 seneye yakındır bizde deniyoduk olmuyodu ben doktora gittim hormona aynı senin gibi enfeksiyon bide benim prolaktinim yüksekti sonra bişey kullanmadım 8 hafta önce 15 gün boyunca saat 9 da soğan suyu içtim ayrıca 5 vakit namaz kılıp ardından dua vardı onu yaptım hangisi etkili oldu bilmiyorum ama Allah’a çok şükür o arada hamile kalmışım doktora yine olmuyor diye gittim ve hayırlı olsun dedi bide takma takılma olur elbet kafan boş olsun bişeyiniz de yokmuş akışına bırak olur inşallah bitanem 😊😘