Seni o kadar iyi anliyorum ki 2 sene olmadi ben evlenmeden once 2 sene istemiyorum hayatimi yasicam diyodum ama evlendikten bi kac ay sonra istek geldi bu seferde biz isyedik esimle olmadi oturmaya gidiyodum mesela esimin akrabalarina benden kucuklerin bile var benim tuhafima giderdi sonra esimin kuzenleriyle mesela bi yere gideriz erkek kuzenleri cocuklarinin elini tutmus benim garibim tekti sonra ben kac kez hastaneye gittim biraz benim kilom vardi hep doktorlar hem yeni oldumuz icin onemsemediler en az 5 kilo ver olur dediler ama kotu biseyde demediler cok diyodum sorunum yok sonra esimde gitti onun sperm sayisi normalmis ben evde tek kalinca basladim aglamaya dedim kesin bende sorun var derken bu yaz koye gittim malum koyde is bitmiyo orda kafaya takmadik bide kalabalik istanbula geldim dedim bi doktor var bu cevrede herkesin dilinde ona gidiyim once sut hormonum yuksek cikti bana hem folikasit hemde bi ilac verdi dediki adet olunca o ilaca basla 9 olmadim icimdende acaba mi diyorum ama 4-5 gun gecikiyodu hep 1 cizgi aman be gidim alim test nolcak bi baktim 1cizgi yaninda silik cizgi gittikce belirginlesti Allahima sukur suan 17 haftalik hamisim Allahim sana ve isteyen herkese nasip etsin insallah 😍😍