selimsarea Dayanamayıp test yapan var mı? Ve pozitif çıkan ben negatif çıkar daha 3 gün var diye yapmadım hala
Zeynepmerve15 selimsarea benim de 23 Kasım ben erken gebelik testi yaptım ama negatif gibi https://imgyukle.com/i/TO8GzM
Rbkny Zeynepmerve15 sanki çok çok silik hayali var gibi ümitlendirmek istemem ama inşallah vardır bence Bi kaç gün sonra tekrar yap gönlüne göre olsun🙏🏻🥰
Zeynepmerve15 Mizgin2020 üzmüyorsun canım alıştım ben artık negatiflere 😕😊 testi dün sabah ilk idrarla yapmıştım gölge Bi hayelet çizgi görüyordum kuruyunca belirginleşmiş çıplak gözle daha iyi görülüyor ama fotoda çıkmıyor Bi yanım umutlanıyor Bi yanım yok diyor işte hayırlısı bekliyorum
Mizgin2020 Zeynepmerve15 bekle canım vallahi bekle yav varsa bebeğin zaten seninledir bekliyek ya boşver in su erken gebelik testi faln filan en iyisi kendini üzmeden beklemek okey oyna oyun oyna gez biseyler yap kafayı dagit
Zeynepmerve15 selimsarea aynen canım bende beklemeye karar verdim ama adet olacakmış gibi kasık ağrım var şiddetli değil çürümüş gibi ince ince ağrıyor akıyormuş gibi his geliyor psikolojik mi bilmiyorum
Zeynepmerve15 Dyg61 ay çok sevindim çıplak gözle daha iyi gözüküyor fotoda az belli oluyor benim aklıma takılan kuruduktan sonra daha iyi gözükmesi işte umutlansam mı onu bilemedim :)
Zeynepmerve15 Mizgin2020 haklısın canım bende öle yapmak istiyorum ama inan yapamıyorum aklımdan çıkmıyor inşallah Rabbım hepimize anne olmayı nasip eder
Dyg61 Zeynepmerve15 sen her iki ihtimale de kendini hazırla ıkı gün sonra tekrar test yap bence inşaAllah Rabbim gönlünden geçeni versin sana 🤲🏻
Zeynepmerve15 Dyg61 hazırım her ihtimale canım alıştım artık pozitifi görsem inananicam yani. İki gün sonra tekrarlicam sağol canım 😊
Zeynepmerve15 Rbkny ay inşallah vardır teşekkür ederim beklemek çok zor bekleyebilirsen bekle canım ben dayanamıyorum yapıyorum test eşime söylemiyorum oda kızıyor günün gelsin öyle yap diyor hayırlısı olsun inşallah snde haber ver test yaparsan :)