Zeze03 UgurDilaraNarin bende bağın koyacaktım sonra vazgeçtim önüne ısın konuşanda olmuyormuş cnm sanırım abd getirmen gerekiyormuş hep bende poyraz batın koyacaktım şimdi tek poyraz kaldı