Nezosikra AnnesiveKizii benimle aynısın canım uygulamaya göre son 8 ama ne zaman gelir kızım bilmiyorum sag salim gelseler artık fena olmayacak iyice sonuna geldik hangimiz önce doğuracağız bakalım sağlıkla gelselerdi bi
AnnesiveKizii Nezosikra İnsallah canım kızlardan hareket bekliyoruz artık 🤭 Saglicakla gelsinlerde artik sabirsizlikla bekliyoruz yaa😍
AnnesiveKizii Nezosikra coook şükür biz kavustuk canım pazar sabahı ♥️ Darısı başınıza inşallah sağlıcakla
Tugcngz Leylaozel bende buğün 40. Haftaya girdim gelen giden yok son c.tesi tekrar kontrol var herşey belli olacak inşAllah 🤲
Bellatrix-lestrange Bellatrix-lestrange bunu yazdıktan yaklaşık 7 saat sonra doğum yaptım arkadaşlar darısı başınıza. Hayırlı doğumlar hepinize😍
Nezosikra AnnesiveKizii gözün aydin canım saglicakla büyüsün bebis inslalah❤normal mi oldu sen nasılsın bebis nasıl🙈❤bende hala tık yok🤷♀️😔🤦♀️
AnnesiveKizii Nezosikra gece bi anda suyum geldi sıfır sanci ile canım, hastaneye gittik nstye bagli uc saat geçirdim bi ihtimal sanci icin sonrasında sezeryanla sabah kavustuk cok şükür ♥️♥️♥️♥️♥️♥️ bebisimizde iyi, geldik evimizdeyiz 🤩