Glakky1 Ara ara gelen bulantılar, mide yanması, kalça agrılarıyla ağırlaşıp gidiyoruzzz. 😁Sizlerde durumlar nasıllll🌸26+4
nilsmother Glakky1 mide yanmalarım başladı 🥴 kalça kramplarım baştan beri vardi magnezyum kullanıyorum Bi gün içmeyim bıçak saplanıyor resmen 😅 onun dışında herşey normal hamd olsun iştah tavanda🤭 bebede hareketlendi iyice dans ediyo içerde🤩
merve0128 Glakky1 26+1 deyiz ve mide yanması beni mahvediyor 🤦♀️ Sırt ağrılarım başladı yuvarlanıp gidiyoruz 😂
Nehirr88k Glakky1 26+1 haftalığım dünden beri kaburgamın altnda ağrı var neyin nesi anlamış değilim 🤷♀️ sizde böyle bi durum oldumu ??
Ysd00 Biz de tam 26+4🙈 ayakta çok durduğumda kalça ağrısı gece de uyurken bacağa giren kramplarla uğraşıyoruz 🙈😍
Cemrreedemirci 25+5teyiz midem yanıyor sırt ağrım hep vardı zaten ona çözümler buldum da bu yanma şiddeti yeni yeni arttı. Bi de zaman geçmiyor.. Şubat sonuna kadar bi sürü kitap okuycam sanırım evde otururken 😂🙈
Glakky1 Cemrreedemirci Yarın kontrolüm var ne dicek ne olacak çok merak ediyorum benim ki de sanırsam şubat. Sonunda olur
Fatmaaygzr Cemrreedemirci sanki o Şubat sonu hiç gelmeyecek gibi değil mi 6 ay geçti şu 3 ay gözümde büyüyor 😓 sağ salim ve çok hızlı geçsin inşallah 🤗
Glakky1 nilsmother Benimkide öyle arada Bi dönüyor bale yapar gibi 😂eşim diyor parti veriyor herhalde diye
nilsmother Glakky1 🤣🤣 Bn hemen eşimin eşini karnıma koyuyorum rahat birak çoçugu diyor🤣 bazı tepkileri çok tatlı oluyo 🤣
Cemrreedemirci Nesrincente inanılmaz ağrıyor sırtımın bi bölgesi. Oraya kuru kupa yaptırıyorum eşime. Yani eskilerin bardak vurması. Kaslar geriliyor sanırım 2 3 dk sonra inanılmaz rahatlıyor. Bulduğum en etkili çözüm bu. Yüzmek kalıcı çözüm olurdu da malum virüs..
aysedemirucar Nesrincente benim de felaket ağrıyordu oturmuyordm bile çok dik durmam lazm onda da belli bir süre sonra yine ağrıyordu yürüyüşe başladım elhamdülillah hiç hissetmiyorum artık
ekrnz Bizde 27 haftalığız sol kaburga kemiğimin batması kalp çarptınsıı dışında çok şükür iyiyiz kızımla 😍
Nesrincente Amine52 evin içinde oldugunca hareket etmeye calısıyorum artık maalesef dısarı cıkmak pek mumkun degıl ama benm bel sıkıntılıdır zaten hamılelık oncesi de suan hamilelikte eklenince arttı 4 gundur pek uyuyamıyorum da daha 3 ayda var nasıl gecer bılmem
Seker45 Bizde 28+6 dayız. Bu sıralar gece gündüz aşırı hareketli uyuyamıyorum sırt ağrım çok fazla oluyor halsizliğim var inşallah düzelir🙄🥰