Prensesimgeliyor22 Kızlar 36+3 haftalık gebeyim 3 hafta once kanal yapıldı agrısı dınmedı salı gunu tekrar yaptı ama agrısı hala devam ediyor böyle olan var mı
Hosgeldinbebek Prensesimgeliyor22 kanal tedavisi tamamlandı mı? Yoksa geçici dolgu konularak dogum sonrasına mı randevu verdiler
Prensesimgeliyor22 Hosgeldinbebek 3 hafta önce tamamlanmıştı agrı gecmeyince tekrar actı ılac koydu gecıcı dolgu yaptı bugun 3. Gun ama asırı agrıyo uyuyamıyorum geceden berı dınmedı agrı kesıcı de ıçtım fayda yok
Busradrl Prensesimgeliyor22 kök ucunda enfeksiyon olabilir yada başarısız bir kanal tedavisi bazen açıp içini tekrar pansuman da yapabiliyolar tekrar gitmende fayda var beklemen en kötüsü olur
Oyagunaydin Prensesimgeliyor22 duramayacak kadar değildi tabiki ama 1 hafta süreceğine 2 hafta sürdü o tedavi. Yaram iyilesmedi. Dişçiye sorduğum da hamilelerde geç iyileşiyor demisti dolgu ve kanal için
Prensesimgeliyor22 Oyagunaydin şöyle soylym geceden beri uyutmayan Bi ağrı var ve beynime kulaklarıma vuruyo buz koyuyorum yanagıma sureklı ama yok geçmiyo
Prensesimgeliyor22 Oyagunaydin gittikçe şiddeti artan Bi agrı gecıcegıne coğalıyo ne yapsam gıtsemmı cekermı acaba en azından agrısından kurtulurum tekrar iğne vurucak cekerse de bu 3. Igne olucak resmen cagresızım 😥
Oyagunaydin Prensesimgeliyor22 canım o zaman sen doktora bı görün istersen benimki o kadar değildi. Tuzlu gargara yap belki iyi gelir canım ya 🥺
Busradrl Prensesimgeliyor22 iki değil dört kere bile yaptıgı oluyor onun sayıyla alakası yok hekimin seni bilgilendircektir muayene edip en azından kök ucunda bişey varsa ilerlerse yüzün şişer antibiyotik gerekebilir çekim olsa bile o yüzden şimdiden gidersen belki durum netleşir👍🏼
Prensesimgeliyor22 Busradrl canım dişimi çektirdim demstmya ama aşırı ağrıyor resmen daha kötü oldu uyuyamıyorum ne yapablrm bu fıkrin varmı
Prensesimgeliyor22 Busradrl ah keske gecse ya bin beter oldu hayattan sogudum gercekten uykuya tamamen hasret kaldım bebek de icerde hissediyor eminim oda uyuyamıyo ne yapıcam ben bıkmıyorum oyle kotuyumki
Busradrl Prensesimgeliyor22 yatarken yüksek yastık yap basınctan dolayı yatarken her zaman daha agrılı olur çekim yerini temiz tutmaya çalış. Doktor uyuştururken sorun yaşadımı peki
Prensesimgeliyor22 Busradrl evet agrı kesıcı ıctım antıbıyotık ıctım ama yok hıc faydası yok cekılen dıs agrır mı İlk defa yasıyorum yok boyle bısey ya 🙄
Busradrl Prensesimgeliyor22 parol içtiysen hiç etkisi yok. Antibiyotikde en erken 48 saat sonra etki eder şuan olan olmuş artık mecbur biraz sabır 😕
Prensesimgeliyor22 Busradrl yok 2 yerden uyustırdu ya yarın olsun da Baska Bı doktora gdcem dayanamıyorum artık sanki hiç gecmicek gibi