Aylin01 Gunka97 Ben 12+4 ama karnım 5 ay gibi sanki 😑 iç karnım dar olunca fırladı daha bu haftada, benim migrenim çok sık tutuyor bu aralar ve iştahsızlık var ama açım nasıl oluyor bilmiyorum bi de sıcak gelince üstüne böyle sürekli uyku modundayım ama uyuyamıyorum 😁 doktor %90 kız dedi ama bakıcaz önümüzdeki ay kesinleşecek
Gunka97 Aylin01 bende çok az çıkdı karnım amma güzel bi duygu insan hiss ediyo sankı anne olacagını daha cok.Uyku o kadar yok amma bende hersey yiyemirorum et falan hiç hemde bende bulantılar oluyo bayabı bızde kız dedık her kese öyle sevındıkkı annemlerın ılk torun heyecanı kocam tarafda da hıc kız yok hepsınınki erkek nasil istyolar kiz olsun nasil bekliyolar insAllah deyismezde❤🙌🙌🙌
mrymdnr Merhaba hanımlar bende 10+5 deyim sürekli aç hissediyorum kendimi ne yesem doymuyorum sanki benimde 28 mayısta kontrolüm belki bizde cinsiyet öğreniriz ❤
Aylin01 Gunka97 bizimde eşim tarafında kız yok benim tarafta da erkek yok doktor %90 kız dedi ama bizim taraf hala %10 ıhtimal erkek haberi bekliyor 😀 benim için farketmez ama sanki eşim de erkek istiyor gibi geldi çaktırmıyor ama benim içime erkek doğuyor diyip duruyordu benim içinde hayırlısı neyse o olsun bebişim sağlıklı olsun kız erkek farketmez 🤗🤗
HulyaDoanYildiz Merhaba! 12+2 tiz bizde bulantım hiç olmadı ama diş fırçalarken çok öğürüyorum 😞bizde 12+0 ilken doktorumuz kıza benzetti ha bu arada ekşi yiyordum bende ☺
Papatyali 12+2 olduk ❤ Sabah bulantıları halsizlik bir de nadiren olan kasıkta batmalar var şimdilik. Çok şükür hiç kusma olmadı ve hem ekşi hem tatlı yiyorum 😂
Gunka97 Aylin01 ben kaç defa sordum amma tık yox hep sordumda benım için farketmez cvbını aldım.Ben kız cok istedım.Annemler oğlan istiyolardı.Farketmez doğru sag salım olsun yeter kuzum❤
Melikerhan Gunka97 12+5 ve şuan doktor yolundayım malum kontrol 😀 bi karın çıkıklığı var da çok belli değil 😀 bakalım gösterir mi 😀😀😀😀
Gunka97 Melikerhan ay kuzum inşAllah gosterır kendını gızlemezse gostermelı artık bende 11+5 de gosterdı.Söylersın merak edıyom🙈
EsraaDC Selam kizlaar bizde yeni 12.haftalik olduk bugunn, bende hic bulanti agri felan yoktu ama bu 11.haftamdan beri bulanti ve bas agrilari basladi cok kotu.. haftaya pazartesi doktora gidecegiz bakalim insAllah bizde cinsiyet ogrenebiliriz😋😋😋
SaniyeBektaYazc Gunka97 benim 12+2 oldu karnım biraz çıkmaya başladı midem çok çabuk kazınıyor sürekli bişey atıştırıyrm dün ikili tarama testim vardı doktor erkek gibi gördü ama emin konuşmadı önümüz ay daha net belli olur dedi
Gunka97 SaniyeBektaYazc bende yaptırdım amma bısey çıkmadı şürkr olsun doktora sordum 2lide cibsiyyet belli olurmu hayır dedı onun cinsiytele hiçbi alakası yox.Ultrasonda kız dedı bana 99%
Brailolu Bende dün gittim 12+4 haftalık ama cinsiyet söylemedi küçük daha dedi kızımda bu haftada öğrenmiştim çok merak ediyorum ama iki hafta daha beklemem gerekiyormuş 😏